رمز ارز

امروز بازار شاهد سقوط قیمت رمز ارزها بود و به کانال ۱۷ هزار دلاری کاهش پیدا کرد. اقتصاد آنلاین گزارش کرد که بازار رمز ارزها با سقوطی که شاهد آن بوده، با ۱۱.۸۱ درصد به ۸۶۵.۲۴ دلار رسید. بیت کوین با سقوط ۱۰ درصدی که داشته، قیمت آن به ۱۷ هزار دلار و اتریوم نیز با ریزش ۱۹ درصدی، هزار و ۲۰۶ دلار معامله می‌شود.

بعد از خبرهای منتشر شده در مورد اینکه بایننس FTX را از آن خود می‌کند، بازار قیمت رمز ارزها شاهد رشد صعودی بود. اما این رشد قیمت رمز ارزها بسیار کوتاه مدت بود. در تاریخ نگارش مقاله، قیمت FTX به پایین تر از ۷ دلار رسید. قیمت سولانا نیز از این موضوع بی‌تاثیر نماند و شاهد ۱۸ درصد سقوط است که کمتر از ۲۵ دلار در حال معامله است.

با خبری که منتشر شد، این احتمال می‌رود که BNB برنده شود. اما این موضوع باعث نشد که قیمت این رمز ارز بی‌تاثیر بماند، به این ترتیب با سقوط ۳ درصدی، ۳۲۸ دلار معامله می‌شود.

کلاهبرداری کریپتویی و عدم اعتماد سرمایه گذاران جدید

عواملی از جمله کلاهبرداری و طرح‌های پانزی موجب کاهش قیمت رمز ارزها شد. با توجه به اینکه صنعت ارزهای دیجیتال جدید است و قوانین خاصی در مورد آن نوشته نشده، باعث شده که در مقایسه با دیگر بازارها مانند سهام و فارکس، کوچکتر باشد.

عوامل مختلفی موجب شده که بازار کریپتو ضربه‌های زیادی ببیند. سوء استفاده از اهرم و سرمایه مشتری و همینطور انفجار شبکه ترا کلاسیک از جمله این دلایل هستند.

چه بر سر بازار کریپتو خواهد آمد؟

کاهش قیمت رمز ارز

بحران سرمایه FTX موجب شد که قیمت رمزارزها شاهد سقوط باشند و سرمایه‌گذاران جدید با ترس از ورود مجدد به این بازار مواجه شوند. در ادامه این احتمال می‌رود که معامله‌گران اندکی پا پس کشیده و منتظر باشند تا نشانه‌هایی را از اوج‌گیری تورم ایالات متحده مشاهده کنند.

دریافت اخبار بیشتر در گالوانیزه۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *