ورق رنگی مبارکه

ورق رنگی مبارکه

ورق رنگی مبارکه در استان اصفهان از مهمترین قطب ها در تامین فولاد کشور است که چیزی حدود ۷۰ درصد فولاد کشور توسط این استان تامین می شود. شرکت فولاد مبارکه اصفهان نقش مهمی را در به یدک کشیدن این استان به عنوان قطب فولاد کشور ایفا می کند. فولاد مبارکه اصفهان علاوه بر تامین فولاد کشور محوصلات خود را به خارج از کشور نیز صادر می کند و همین مساله نقش بسزایی را در چرخ اقتصادی این شرکت دارد.

شرکت فولاد مبارکه از سال ۱۳۶۰ تاسیس شد و پس از تلاشهای بسیار در دوران جنگ و دفاع مقدس اولین کوره قوس الکتریکی واحد فولاد سازی که از ملزومات هر واحد فولادسازی میباشد در سال ۱۳۷۰در اینجا راه اندازی شد و در نهایت در سال ۱۳۷۲ بهره برداری شد. ظرفیت تولید اسمی شرکت فولاد مبارکه به سرعت به ۲.۴ میلیون تن رسید که این مقدار بخش مهمی از نیاز بازار به فولاد را تامین می کرد.
ورق رنگی فولاد مبارکه به خاطره کیفیت مناسب و بالایی که دارد زبان زد هست و از موارد اولیه درجه یکی که در تولید آن استفاده می کنند ناخالصی این محصول بسیار پایین است.ما در ادامه ب فرابند تولید و کاربردهای آن میپردازیم ..

تولید ورق رنگی بعد از تولید ورق های گالوانیزه است

  • پس از اتمام تولید ورق گالوانیزه آن ورق وارد مرحله رنگ می شود و تولید آن آغاز میشود .
  • در ابتدا ورق با موادی با خاصیت صابون شسته می شود و سطح آن با یک پرس پولیش می شود.
  • مراحل به ترتیب انجام میشود .
  • بعد با هوای گرم اقدام ب خشک کردن ورق می کنند .
  • در نهایت وارد مرحله پوشش دهی و رنگ می شویم . ابتدا یک لایه رنگ آستر روی ورق ها اعمال می شود . جنس این رنگ ها نوعی پلی استر است . سپس وارد کوره می شود تا رنگ پخته شود و بعد از حرارت دیدن از کوره خارج میشود تا سرد شود . یک بار دیگر همین مراحل طی میشود تا تولید محصول ب اتمام برسد .لایه ها رنگی که بر روی ورق مینشیند حدود ۱۶ الی ۱۸ میکرون می باشد.

در نتیجه این اقدامات باعث میشود مقاومت ورق بالا برود و از پوسته پوسته شدن ان جلوگیری می کند و همچنین تاثیر مستقیم بر روی قیمت ورق های رنگی فولاد مبارکه دارد .

مزیت محصول مبارکه

ورق های رنگی مبارکه بخاطره مزیت های همچون مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی و ظاهر زیبایی که دارد . محبوبیت و فروش قابل توجه ای دارد .در ورق های رنگی مبارکه کاربرد متنوع ای دارد ب طور مثال :در صنعت ساختمان(سقف و بدنه انبارها کارگاه ها سقف کاذب و نمای بیرونی و داخلی ) و خودرو سازی . در سخت کابینت و کانتینر استفاده می شود.

لازم به ذکر است که این کارخانه، قابلیت صادرات محصولات خود به بیش از ۳۸ کشور در دنیا را دارد. این توانایی به دلیل اعتبار و اعتمادی است که شرکت در سالهای اخیر در این صنف و در بین فعالان به دست آورده است.

و در ادامه شما باز شدن رول ورق رنگی سفید راه مشاهد می کنید:

اطلاعات تماس :

واتس آپ :

۰۹۱۲۸۴۶۰۱۶۲

تلفن های فروشگاه:

۰۲۱۶۶۱۳۷۱۵۳
۰۲۱۶۶۱۳۷۱۲۸
۰۲۱۶۶۳۰۶۱۶۲
۰۲۱۶۶۲۴۶۰۱۹
۰۲۱۶۶۱۳۰۱۹۱
۰۲۱۶۶۱۳۶۷۹۷

موبایل :

پیامک فقط لطفا ۰۹۱۲۸۴۶۰۱۶۲

محصولات مرتبط با ورق گالوانیزه رنگی فولادمبارکه اصفهان :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *