ورق رنگی هفت الماس

ورق رنگی هفت الماس

رق رنگی چیست؟ یکی از محصولات پرفروش بازار آهن «ورق رنگی» نام داد. این ورق به دلیل خصوصیات ظاهری و ویژگی‌های شیمیایی و مکانیکی منحصر به فردش، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد. ورق گالوانیزه رنگی یا پیش رنگ، به نوعی از ورق فلزی گفته می شود که دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشد.  شیروانی و سقف سوله به عوامل گوناگونی بستگی دارد. ورق های رنگی دارای ۱۵ تنوع رنگی می باشد که دارای ضخامتی از ۰/۱۸ تا ۰/۷ میلی متر است. از کاربرد ورق گالوانیزه رنگی می توان به پوشش سقف،دیواره ساختمان های در حال ساخت و شیروانی، ویلا و سوله اشاره کرد. در اینکه چرا ورق رنگی تا این اندازه محبوب است.
ورق رنگی همان ورق گالوانیزه رنگ شده است که تحت فرآوری و پوشش دهی سطحی قرار می‌گیرد. پوشش رنگی که به عنوان یک لایه پوشش روی ورق گالوانیزه اعمال می‌شود به دو روش الکترواستاتیک یا مایع صورت می‌گیرد. این پوشش رنگی از جنس پلیمر است که به این محصول مزایای منحصر به فردی می‌دهد و کتربرد زیادی در مصارف مختلف دارد .

ورق گالوالوم رنگی

ورق گالوالوم رنگی با ضخامت های ۰/۲ تا ۱/۲۵ میلی متر و عرض های مختلف تا ۱۲۵۰ میلی متر، ضخامت پوشش ( زیر لایه ) تا ۲۰۰ گرم بر متر مربع و تنوع رنگی نامحدود بر اساس درخواست مشتری تولید می‌شود.
لایه‌های مختلفی از رنگ بر روی دو سطح ورق به کمک غلتک به صورت کنترل شده اعمال و سپس در کوره پخته می‌شود. با توجه به دقت بسیار بالا ( دقت ۱ میکرومتر) در اعمال این لایه های رنگی در طول کویل، این محصول دارای ظاهری بسیار یکنواخت بوده و از این رو خواص دوام پذیری آن که متشکل از چسبندگی و مقاومت در برابر محیط های خورنده می‌باشد، در طول کویل یکسان خواهد بود. همچنین به دلیل خواص ویژه پوشش گالوالوم و نوع رنگ استفاده شده، ورق رنگی از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار می‌باشد.

ورق گالوانیزه رنگ شده تنوع رنگی زیادی دارد . برخی از این رنگ‌ها با کد رال (RAL) تعیین می‌شوند که در تصویر می خوانید مشاهده کنید:

کارخانه هفت الماس

این کارخانه سال ۱۳۷۵ در کیلومتر ۲۰ تهران در آزاد راه قزوین تاسیس گردید است. هدف از تاسیس فولاد هفت الماس تولید انواع ورق با روش نورد سرد و سایر محصولات فولادی بوده است
این مجتمع در سال ۱۳۸۲ با ظرفیت تولید سالانه یکصد هزار تن ورق گالوانیزه به بهره برداری رسید. تولیدات ورق این کارخانه با عنوان ورق گالوانیزه هفت الماس و ورق رنگی هفت الماس در بازار شناخته می شود.
عمده تمرکز این شرکت بر تولید ورق گالوانیزه با ضخامت ۲ تا ۳ میلیمتر و عرض ۱۰۰۰ تا ۱۲۵۰ میلیمتر است.
این مجتمع توانسته با موفقیت در این عرصه، ۱۵ درصد از نیاز داخلی کشور را پاسخگو باشد. از سوی دیگر در حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد از سطح تولیدات خود را برای صادرات آماده نموده است.
علاوه بر این در تیرماه سال ۱۳۸۷ اولین خطوط تولید نورد سرد کارخانه هفت الماس به بهره برداری رسید. ظرفیت تولید سالیانه این خط در تولید ورق نورد سرد ۸۰۰ هزار تن برآورد شده است.
ورق سرد در صنایع متفاوت و بسیار مهمی از جمله تولید لوازم خانگی، تهیه بدنه اتومبیل، رادیاتور و شبکه سازی، لوله های مبلی و لعابکاری کاربرد دارد.
این شرکت مجهز به آزمایشکاه های پیشرفته در بخش های شیمی، تعیین خواص مکانیکی، کوانتومتری، متالوگرافی و سالت اسپری است. با دارا بودن این آزمایشگا ه های مدرن و مجهز تولیدات این کارخانه در این آزمایشگاه ها مورد سنجش کمی و کیفی دقیق قرار می گیرند.

در ادامه تصویر و ویدیو از ورق رنگی را میبینید:

اطلاعات تماس :

واتس آپ :

۰۹۱۲۸۴۶۰۱۶۲

تلفن های فروشگاه:

۰۲۱۶۶۱۳۷۱۵۳
۰۲۱۶۶۱۳۷۱۲۸
۰۲۱۶۶۳۰۶۱۶۲
۰۲۱۶۶۲۴۶۰۱۹
۰۲۱۶۶۱۳۰۱۹۱
۰۲۱۶۶۱۳۶۷۹۷

موبایل :

پیامک فقط لطفا ۰۹۱۲۸۴۶۰۱۶۲

محصولات مرتبط با ورق گالوانیزه رنگی هفت الماس :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *