ورق گالوانیزه هفت الماس

ورق گالوانیزه هفت الماس

در برابر زنگ‌زدگی (اُکسید آهن) بسیار آسیب‌پذیر هستند؛ متخصصان عرصه‌ی آهن‌آلات، راهکارها و شیوه‌های متفاوتی برای جلوگیری از اُکسیدشدن محصولات فولادی در نظر گرفته‌اند. یکی از این راه‌ها، گالوانیزاسیون یا «روی‌اندود کردن» محصولات فولادی است. ورق گالوانیزه هم یکی از انواع ورق‌های پُرکاربرد در صنایع مختلف است. این مقاله، گالوانیزاسیون ورق گالوانیزه و کاربردهای منحصر به فرد آن را هدف قرار داده است؛ یعنی شما با مطالعه کردن این مطلب، اطلاعات مفیدی درباره‌ی ورق‌های گالوانیزه، ویژگی‌های آن‌ها و کاربردهایشان به دست خواهید آورد.

شرکت ورق گالوانیزه هفت الماس

با هدف تولید انواع ورق گالوانیزه، نورد سرد، استنلس استیل (فولاد زنگ نزن) و سایر مقاطع فولادی در سال ١٣٧۵ و شهرستان قزوین کیلومتر ۱۸ اتوبان قزوین – کرج تاسیس گردید.
عملیات عمرانی این شرکت در سال ١٣٨٠ آغاز و در سال ١٣٨٢ با ظرفیت اسمی سالانه ١٠٠٠٠٠ تن ورق گالوانیزه با ضخامت ٣/٠ تا ٢ میلیمتر و عرض ١٠٠٠ و ١٢۵٠ میلیمتر به بهره برداری رسید. تولیدات ورق گالوانیزه این شرکت پاسخگوی ١۵ درصد نیاز بازار داخلی بوده و حدود ٢٠ تا ۴٠ درصد از کل ظرفیت تولید نیز در بازارهای جهانی عرضه می‌گردد.
این شرکت ضمن دریافت لوح تقدیر از سوی وزیر محترم صنایع و معادن به عنوان واحد نمونه صنعتی، دومین تولیدکننده ورق گالوانیزه در کشور است که علاوه بر ایجاد اشتغال در منطقه سهم بسزایی جهت تحقق خود کفایی توسعه صنعتی و رشد اقتصادی کشور دارا می‌باشد.
دریافت نشان استاندارد ملی و گواهی کیفیت ISO ٩٠٠١:٢٠٠٨ در تولید ورق‌های گالوانیزه حاکی از عزم راسخ این شرکت در تحول و دسترسی به کیفیت برتر بوده و در ادامه این شرکت در راستای اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی از جمله ISO ١٨٠٠٠ و ISO ١۴٠٠٠ و EFQM گام بر می‌دارد.
هم اکنون آزمایشگاه‌های مجهز شرکت صنایع هفت الماس با اخذ گواهینامه تائید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران توانایی ارائه خدمات آزمایشگاهی جهت انجام آزمون‌های مختلف بر روی انواع ورق و مقاطع فولادی، گالوانیزه به روش گرم پیوسته و … را دارا می‌باشد.
فاز اول خط تولید نورد سرد در تیرماه ١٣٨٧ به بهره برداری رسیده و با ظرفیت اسمی ٨٠٠.٠٠٠ تن در سال، ورق نورد سرد تولید می‌نماید.
تولیدات این کارخانه ضمن تامین ورق برای خط تولید گالوانیزه هفت الماس بخش‌هایی از بازار مصرف داخلی و صادرات بین امللی را نیز تامین می‌کند.

در ادامه چند نمونه از تصاویر و ویدیو از ورق هفت الماس را مشاهده می کنید :

اطلاعات تماس :

واتس آپ :

۰۹۱۲۸۴۶۰۱۶۲

تلفن های فروشگاه:

۰۲۱۶۶۱۳۷۱۵۳
۰۲۱۶۶۱۳۷۱۲۸
۰۲۱۶۶۳۰۶۱۶۲
۰۲۱۶۶۲۴۶۰۱۹
۰۲۱۶۶۱۳۰۱۹۱
۰۲۱۶۶۱۳۶۷۹۷

موبایل :

پیامک فقط لطفا ۰۹۱۲۸۴۶۰۱۶۲

محصولات مرتبط با ورق گالوانیزه هفت الماس :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *