ورق گالوانیزه کاشان

ورق گالوانیزه کاشان

فولاد و آهن، از عناصری هستند که دچار خوردگی، زنگ‌زدن و در نهایت تضعیف و فروریختن می‌شوند. امروزه راه‌های مختلفی برای محافظت از سازه‌های فولادی در این مشکل وجود دارند. فولاد گالوانیزه یکی از همین روش‌ها و اغلب بهترین روش برای اکثر سازه‌های فولادی محسوب می‌شود.حال در ادامه با یکی از شرکت های تولید کننده ورق گالوانیزه آشنا میشویم :

اولین تولید کننده ورق گالوانیزه گرم در ایران شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در سال ۱۳۷۴ تحت نام شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان با هدف تولید ورق گالوانیزه به روش غوطه وری گرم تاسیس و در سال ۱۳۷۹ به بهره‌برداری رسید. این مجتمع در زمینی به مساحت ۷۲ هکتار در ۱۴ کیلومتری شرق شهرستان کاشان واقع گردیده است.  خطوط تولید موجود در این شرکت شامل ورق اسید شویی، ورق نورد سرد رفت و برگشتی، آنیل، ورق گالوانیزه گرم مداوم، برش عرضی و فرم دهی ورق می باشد.

کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان دارای مزایای مانند دسترسی آسان به جاده ریلی و ترانزیتی، فاصله ۶۰۰ متری تا ریل راه آهن و فاصله ۱۸۰۰ متری تا جاده ترانزیت و قرارگیری در مرکز ایران می باشد.کلاف ورق گالوانیزه کاشان در وزن ۵-۲۲.۵ تن با استفاده از فولاد ساده کربنی St12 – St13 – St14 و ورق‌های فولاد هارد آن‌ها تولید می‌شود. کلاف‌های گالوانیزه بدون روغن کروماته هستند. 

در ادامه توجه شما را ب تماشای چند نمونه ورق گالوانیزه کاشان جلب می کنم :

طلاعات تماس :

واتس آپ :

۰۹۱۲۸۴۶۰۱۶۲

تلفن های فروشگاه:

۰۲۱۶۶۱۳۷۱۵۳
۰۲۱۶۶۱۳۷۱۲۸
۰۲۱۶۶۳۰۶۱۶۲
۰۲۱۶۶۲۴۶۰۱۹
۰۲۱۶۶۱۳۰۱۹۱
۰۲۱۶۶۱۳۶۷۹۷

موبایل :

محصولات مرتبط با ورق گالوانیزه کاشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *