ورق گالوانیزه روی اندود

ورق گالوانیزه روی اندود

گالوانیزه کردن یا گالوانیزاسیون (golvanaize) یکی از اقتصادی ترین روش های محافظت فلزات در محیط های خوردنده است. طی این فرآیند که نوعی حفاظت گالوانیکی است، فلز پایه به منظور مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی به طور کامل با لایه ای از فلز روی (zn)  پوشانده می شود که برای این منظور می توان فولاد را در حمام مذاب روی غوطه کرد.
علت استفاده از فلز روی در این فرآیند خاصیت حفاظت کاتدی این فلز است، خاصیتی که در آن کاتد جایگزین آند می شود و با ایجاد یک سطح هم پتانسیل و مثبت (کاتود) در کلیه مناطق سطح فلز، از ورود یون های فولاد به محیط اطراف جلوگیری به عمل می آید و جریان خوردگی متوقف می شود.
هر چه ضخامت فلز روی بیشتر باشد، میزان مقاومت پوشش و در نتیجه مقاومت فلز در برابر خوردگی و زنگ زدگی بیشتر می شود. طول عمر فلز گالوانیزه شده، هزینه گالوانیزه کردن و محیطی که فلز در آن قرار خواهد گرفت در انتخاب وزن و ضخامت روی تاثیر گذار است.

ورق گالوانیزه روی اندود

مجتمع فولاد روی اندود کاوه در سال ۱۳۴۶ با تاسیس شرکت آهن پوش در زمینه فلز کاری و فرمینگ انواع ورق فولادی آغاز به فعالیت نمود سپس در سال ۱۳۷۳ با تاسیس مجموعه روی اندود در زمینه تولید ورق های گالوانیزه در شهرستان ساوه، شهرک صنعتی کاوه پا به عرصه فولاد ایران گذاشت.
افزایش روزافزون میزان مصرف ورق گالوانیزه باعث شد که مدیران این شرکت با احداث کارخانه مجتمع فولاد روی اندود کاوه و توسعه آن به منظور افزایش سطح کیفی و کمی محصولات خود، گامی بزرگ در جهت تامین نیازهای کشور بردارند
کارخانه روی اندود کاوه در سال ۱۳۸۸ شروع به ساخت و نصب خطوط گالوانیزه با ظرفیت سالانه ۱۵۰ هزار تن گالوانیزه گرم و ورق رنگی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در شهر صنعتی کاوه نموده که خط گالوانیزه آن به بهره‌برداری رسیده است.
البته این مجموعه درواقع در ادامه مسیر توسعه شرکت آهن پوش راه‌اندازی شد. شرکت آهن پوش از سال ۱۳۴۶ فلزکاری و فرمینگ انواع ورق فولادی را انجام می‌داد که در حال حاضر نیز این حوزه بخشی از فعالیت‌های مجموعه فولادی روی اندود است
کارخانه روی اندود کاوه علاوه بر تولید ورق گالوانیزه، واردکننده ورق‌های گالوانیزه رنگی نیز هست. ورق گالوانیزه روی اندود کاوه در رول‌هایی با عرض ۱۰۰۰ و ۱۲۵۰ میلی‌متر و با ضخامت ۰.۳ تا ۲.۵ به بازار عرضه می‌شود. عرشه فولادی و ورق‌های فولادی فرم دار از دیگر محصولات این کارخانه به شمار می‌روند. این کارخانه محصولات فولاد مبارکه را نیز عرضه می‌کند.

شما می توانید در ادامه چند نمونه ازورق های روی اندود را مشاهده کنید:

طلاعات تماس :

واتس آپ :

۰۹۱۲۸۴۶۰۱۶۲

تلفن های فروشگاه:

۰۲۱۶۶۱۳۷۱۵۳
۰۲۱۶۶۱۳۷۱۲۸
۰۲۱۶۶۳۰۶۱۶۲
۰۲۱۶۶۲۴۶۰۱۹
۰۲۱۶۶۱۳۰۱۹۱
۰۲۱۶۶۱۳۶۷۹۷

موبایل :

پیامک فقط لطفا ۰۹۱۲۸۴۶۰۱۶۲

محصولات مرتبط با ورق گالوانیزه روی اندود ساوه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *