قیمت سکه

طبق گزارشات رسیده از اقتصادنیوز، چشم و گوش واسطه‌گران خرید و فروش سکه نسبت به روند تغییر قیمت سکه بازتر شده و نسبت به قبل، در معاملات خود سختگیرتر شده‌اند.

سیر صعودی قیمت سکه در معاملات دیروز

قیمت سکه در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۸ برای مدت محدودی با قیمت ۱۴ میلیون تومان خرید و فروش شد، اما این قیمت نتوانست مدت زمان زیادی پابرجا بماند. به‌طوری که در ساعات پایانی قیمت آن از روز قبل گران‌تر به فروش رسید. سکه روز گذشته با قیمت ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.

چراغ خاموش جلو رفتن قیمت سکه

قیمت سکه دیروز در حالی افزایش پیدا کرد که بازار ارز تهران، دچار نوسان بود. نرخ دلار در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۸ نزدیک به مرز ۳۳ هزار تومان بود که در این میان سکه‌بازان نسبت به افزایش قیمت دلار امیدوار هستند.

پیش بینی قیمت سکه در بازار

عده‌ای از فعالان بازار معتقدند تا زمانی که قیمت سکه در کانال ۱۵ میلیون تومان قرار دارد، احتمال اینکه سیر نزولی داشته باشد، بسیار کم خواهد بود. به این ترتیب این احتمال وجود دارد که واسطه‌گران سکه برای داشتن معاملات بیشتر قیمت سکه را از مرز ۱۵ میلیون تومان پایین آورده و بعد از آن با یک افزایش، قیمت آن را به ۱۵ میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان بکشانند.

قیمت سکه در معاملات لفظی دیشب سیر صعودی داشته است. به همین دلایل در تاریخ امروز معامله‌گران قیمت سکه را صعودی پیش بینی می‌کنند.

اما در این میان برخی از فعالان سکه بر این باورند که قیمت سکه به حدی رسیده که واسطه‌گران سکه، صرفا به جهت افزایش قیمت دلار تصمیم به خرید گرفته‌اند. در این صورت، چنانچه قیمت دلار به قیمتی کمتر از ۳۳ هزار تومان برسد، احتمال اینکه قیمت سکه کاهش پیدا کرده و به کانال ۱۴ میلیون تومان برسد، زیاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *