در انبار

آبرو جعبه ای ۱ میل ۶۲/۵ برش

توضیحات

آبرو جعبه ای ۱ میل ۶۲/۵ برش

یکی از لوازم شیروانی که در زیر سقف شیروانی نصب می‌شود، آبرو جعبه ای یا آبرو چهارگوش و گاتر است. این دسته از محصولات آب باران را از سقف به زمین هدایت می‌کند.

ویژگی های آبرو جعبه ای

ورق مورد استفاده برای تولید آبرو جعبه ای، ورق گالوانیزه است. این محصولات در ضخامت‌های مختلف از ۰.۵۰ میل تا ۳ میل قابل تولید هستند. هرچه که ضخامت ورق گالوانیزه برای تولید آبرو بیشتر باشد، میزان مقاومت آن در برابر رطوبت و پوسیدگی افزایش می‌یابد.

سبک بودن وزن آبرو از دیگر ویژگی‌ها و نقاط مثبت آن است که موجب شده حمل‌ونقل و نصب آنها بسیار راحت باشد. هرچه میزان ضخامت آن بیشتر باشد، میزان مقاومت و استحکام آن در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی نیز بیشتر خواهد شد و در کنار آن وزن بیشتری هم خواهد داشت.

انواع آبرو جعبه ای

آبروها انواع مختلفی دارند که شامل ۳۳ برش، ۴۱ برش، ۵۰ برش و ۶۲/۵ برش هستند. احتمالا این سوال برای شما پیش بیاید که چطور تشخیص دهیم که کدام یک از اینها برای سازه مورد نظر مناسب هستند؟ تعداد برش‌های ناودانی به متراژ سقف سازه شما بستگی دارد. هرچه سقف وسیع‌تر باشد، باید از آبروهایی استفاده کنید که بتواند حجم زیادی از آب را که سقف می‌ریزد، در خود بگنجاند. برای مثال از آبرو جعبه‌ای ۵/۶۲ برش برای سقف سوله و متراژهای بزرگ استفاده می‌شود.

کاربرد آبرو جعبه ای

از ناودانی جعبه ای برای جلوگیری از ورود آب باران به داخل سازه می‌شود. آب باران وارد آبرو شده و با استفاده از قیف آبچکان که در قسمت انتهایی ناودانی قرار می‌گیرد، به سمت زمین هدایت می‌شود.

قیمت آبرو جعبه ای ۶۲/۵ برش

قیمت این دسته از لوازم شیروانی به مواردی ازجمله قیمت ورق گالوانیزه، ضخامت آن و تعداد برش‌های انجام شده بر روی آن بستگی دارد. برای دریافت قیمت از طریق شماره‌های ثبت شده در سایت گالوانیزه۲۴ با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبرو جعبه ای ۱ میل ۶۲/۵ برش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *