در انبار

آبرو جعبه ای ضخامت ۰.۹۰ میل۶۲/۵برش

توضیحات

آبرو جعبه ای ضخامت ۰.۹۰ میل۶۲/۵برش

بهترین محصول برای هدایت آب باران و برف از روی سقف، آبرو جعبه ای است. این دسته از لوازم شیروانی به نام‌های آبرو چهارگوش و گاتر هم شناخته می‌شوند.

ویژگی های آبرو جعبه ای

جنس آبروها از ورق گالوانیزه است و دلیل انتخاب چنین ورقی، بالا بودن میزان مقاومت آن در برابر رطوبت، پوسیدگی و شرایط مخلتف آب و هوایی است.

ویژگی دیگر ناودانی جعبه ای، سبک بودن وزن آن است؛ ازهمین‌رو حمل‌ونقل آن به آسانی انجام می‌شود. همچنین نصب آن نیز برای نصاب بسیار راحت‌تر است. ضخامت آن نیز متفاوت است و از ۰.۴۰ میلی‌متر تا ۳ میلی‌متر تولید می‌شود.

کاربرد ناودانی جعبه ای

آب جاری شده بر روی سقف‌های شیروانی برای اینکه به سمت زمین هدایت شوند، باید وارد یک فضای مشخصی گردند. آبروی جعبه‌ای یکی از محصولات شیروانی است که در زیر ورق‌های شیروانی و ساندویچ پنل قرار می‌گیرد. به‌این ترتیب، آب باران و برف وارد ناودانی شده و با استفاده از قیف آبچکان که در انتهای ناودانی نصب می‌شود، به زمین می‌ریزد.

موضوع دیگری که در رابطه با ناودانی جعبه‌ای باید به آن اشاره کنیم، تعداد برش‌های آن است. انتخاب نوع برش آن به متراژ سقف بستگی دارد. هرچه سقف وسیع‌تر باشد، به همان میزان تعداد برش آن نیز بیشتر خواهد شد. برای مثال برای سوله‌ها و مکان‌های بسیار بزرگ می‌بایست از آبرو جعبه ای ۵/۶۲ برش استفاده کرد.

قیمت آبرو جعبه ای۶۲/۵برش

قیمت آبرو جعبه‌ای به مواردی از جمله ورق گالوانیزه و ضخامت آن و تعداد برش‌های انجام شده بر روی آن بستگی دارد. برای دریافت قیمت می‌توانید با کارشناسان فروش سایت گالوانیزه۲۴ تماس حاصل فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبرو جعبه ای ضخامت ۰.۹۰ میل۶۲/۵برش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *