در انبار

آبرو جعبه ای ضخامت ۰.۹۰ میل ۴۱ برش

توضیحات

آبرو جعبه ای ضخامت ۰.۹۰ میل ۴۱ برش

یکی از بهترین لوازم برای هدایت آب باران و برف از روی سقف‌های شیروانی، آبرو جعبه ای است. این محصولات که به آبرو چهارگوش و در زبان انگلیسی به گاتر معروف هستند، یکی از اصلی‌ترین لوازم شیروانی به شمار می‌آیند.

ویژگی های آبرو جعبه ای

آبروهای جعبه ای از ورق گالوانیزه تولید می‌شوند و دلیل انتخاب این متریال، مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و پوسیدگی است. یکی دیگر از ویژگی‌های ناودانی جعبه ای، سبک بودن وزن آنهاست و همین امر موجب می‌شود تا حمل‌ونقل و نصب آن بسیار آسان شود.

ضخامت ناودانی جعبه ای متفاوت است و شامل ۰.۵۰ میلی‌متر، ۰.۸۰ میلی‌متر، ۰.۹۰ میلی‌متر، یک میلی‌متر، ۱.۲۵ میلی‌متر، ۱.۵ میلی‌متر، ۲ میلی‌متر، ۲.۵ میلی‌متر و ۳ میلی‌متر هستند.

کاربردهای آبرو جعبه ای

آبرو جعبه‌ ای یکی از محصولاتی است که در زیر ورق‌های شیروانی و یا ساندویچ پنل‌ها قرار می‌گیرد. زمانی که آب باران و برف بر روی سقف‌های شیروانی می‌ریزد، برای جلوگیری از ورود آن به داخل ساختمان از محصولی به نام آبرو استفاده می‌کنند. آب باران به داخل آبرو هدایت شده و در یک جا جمع می‌شود.

مهم است بدانید که در انتهای ناودانی یک قطعه‌ای به نام قیف ناودانی یا کف خواب نصب می‌شود و با استفاده از آن، آب به یک نقطه سرازیر می‌شود.

نکته مهمی که در زمان نصب آبرو جعبه‌ای لازم است بدانید این است که این دسته از محصولات، انواع مختلفی دارند که انتخاب آنها بستگی به متراژ سقف بستگی دارد. برای مثال آبرو جعبه‌ای۴۱برش برای سقف‌های ۹۰ الی ۱۰۰ مترمربع مناسب است. هرچه تعداد برش‌ها و یا همان خم‌های ناودانی بیشتر باشد، برای سقف‌های وسیع‌تر مناسب‌تر است.

قیمت آبرو جعبه ای۴۱برش

قیمت این دسته از محصولات شیروانی مانند دیگر لوازم سقف به موارد زیادی ازجمله ورق گالوانیزه بستگی دارد؛ از همین رو می‌توان قیمت ثابتی ندارند. برای دریافت قیمت ناودانی جعبه ای می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت گالوانیزه۲۴ تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبرو جعبه ای ضخامت ۰.۹۰ میل ۴۱ برش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *