در انبار

نمافرم مشکی

۱۱۰,۰۰۰تومان

50 عدد در انبار

توضیحات

بروزرسانی مهر ۳ام, ۱۴۰۳

نمافرم مشکی

نمافرم‌ها آن دسته از محصولاتی هستند که برای زیباسازی ویلا و آلاچیق استفاده می‌شوند. این دسته از لوازم شیروانی با نام‌های نماشمالی، پیشانی شمال و نماپیشانی هم شناخته می‌شوند.

کاربرد نما فرم

یکی از محصولات شیروانی که منجر به زیباشدن نمای ساختمان می‌شود، نما فرم است. استفاده از این محصولات موجب شکیل‌تر و مجلل‌تر شدن سازه‌ها می‌شوند. از دیگر کاربردهای نما فرم این است که از ورود حشرات به زیر سقف جلوگیری کرده و مانع لانه‌گزینی پرندگان می‌شود. همچنین اگر عیب و نقصی در سقف وجود داشته باشد، با استفاده از نمافرم می‌توان آنها را پوشش داد.

دلایل استفاده از نما فرم

نماسینه کفتری و نماسه پله از لوازم شیروانی هستند که برای زیباسازی نمای ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. اما بکارگیری این محصولات، زحمات خود را دارد.

برای نصب نما فرم، در ابتدا نماها توسط جوشکار به ورق‌های شیروانی نصب شده و سپس رنگ می‌شوند. انجام این مراحل، زمان زیادی را از نصاب می‌گیرد و کاری پرزحمت است.

اما نما فرم‌ها ورق‌های گالوانیزه هستند که آماده بوده و فقط با استفاده از پیچ سرمته و پرچ به ورق‌های شیروانی متصل می‌شوند. این دسته از لوازم در کوتاه‌ترین زمان نصب می‌شوند و مورد انتخاب نصابان هستند.

ابعاد نما فرم‌ها ۲۵*۱۰۰ سانتی‌متر و ضخامت آن ۰.۵۰ میلی‌متر است. چنین ویژگی‌هایی حمل‌ونقل و نصب آنها را بسیار آسان می‌کند.

رنگ نما فرم

نما فرم ۱۵ رنگ مختلف دارد که از میان آنها می‌توان به نمافرم مشکی، زرشکی، قهوه ای سوخته و سفید اشاره کرد. داشتن تنوع رنگی بالای نمافرم‌ها موجب می‌شود که به‌راحتی بتوان رنگ آنها را با رنگ ورق‌های شیروانی یکی کرد.

قیمت نمافرم

قیمت نمافرم به موارد مختلفی ازجمله قیمت مواد اولیه برای تولید آن بستگی دارد. ازهمین‌رو نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد. فروشگاه گالوانیزه۲۴ به شکل روزانه، به بروزرسانی قیمت‌ نما فرم پرچین می‌پردازد. مشتریان عزیز می‌توانند به دو صورت حضوری و آنلاین نسبت به خرید نما فرم اقدام نمایند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نمافرم مشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *